Namen projekta je pridobiti kazalnike tako iz prakse kot iz temeljitega pregleda virov o ključnih kompetencah o integriranem vodenju; na podlagi raziskav razviti materiale s praktičnimi navodili o razvoju ključnih kompetenc v različnih praktičnih konteksti; na podlagi raziskav pripraviti zbirnik primerov dobre prakse, podprto s praktičnimi navodili in komentarji ključnih kompetenc integriranega vodenja; razviti pripomočke za refleksijo in osredotočenje na posamezne kompetence, na katerih skupine želijo delati ter razviti učinkovito profesionalno učenje kot dokazilo kompetenc integriranega vodenja v različnih izobraževalnih kontekstih.
Zadnji prispevki
- Sprememba voznega reda šolskih prevozov – četrtek, 28. 3. 2024
- NASTOP DRAMSKEGA KROŽKA
- Starševski večer: Od malčka do bralčka
- VELIKE SANJE MAJHNIH OREHOV
- Teden pisanja z roko 2024
- Vodne dogodivščine v Športnem parku Ruše
- PUST HRUST
- Šola v naravi – 6. razred: FINIŠ
- Šola v naravi – 6. razred: CILJNA STRMINA
- Proslava ob Prešernovem dnevu