Uspešno smo zaključili projekt KO-DI-RAM, ki je trajal od letošnjega septembra. Vključenih je bilo 10 učencev iz 6. – 9. razreda. Srečevali smo se po pouku in tudi ob sobotah, da smo lahko skupaj raziskovali digitalne kompetence in računalniško mišljenje.
Učenci so v seriji delavnic nadgradili svoje digitalne kompetence, predvsem kompetence programiranja na različnih nivojih in poglobili znanje digitalne varnosti ter netikete – spletnega bontona.
Pripravljali so se tudi na največji nacionalni tekmovanji s področja programiranja in računalniškega mišljenja, Bober in Pišek. Prvega so se učenci tudi udeležili, medtem ko smo za drugega izvedli simulacijo tekmovanja. Tekmovanje Pišek bo potekalo šele spomladi naslednje leto.
Najbolj učencem zanimivo je bilo kodiranje v programu TinkerCad in delo z Arduinotom, kjer so lahko učenci tudi fizično naredili vezje. Tako so spoznali, kako deluje semafor.
Projekt je bil sofinanciran s strani Ministrstva za digitalno preobrazbo.
Dominik Robič, Mihaela Macarol