Šolsko svetovalno službo sestavljajo: Simona Sel – svetovalna delavka, pedagoginja, mag. Petra Havaj – učiteljica DSP, specialna pedagoginja, Damijana Lebar – učiteljica DSP, psihologinja, Mojca Kline – učiteljica DSP, pedagoginja, Nina Stojaković Kvas – učiteljica DSP, pedagoginja in Janja Srebrnič – psihologinja, svetovalna delavka.
Delo šolske svetovalne službe bo obsegalo svetovanje učencem, strokovnim delavcem in staršem, predvsem pa neposredno delo z otroki, ki so z odločbami o usmeritvi usmerjeni v izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo. Permanentna skrb bo sprotno seznanjanje učiteljev o otrokovih posebnostih, primanjkljajih in napredku.
Učence bomo obravnavali individualno v kabinetu namenjenem izvajanju ur DSP oziroma jim bomo po potrebi nudili individualno pomoč tudi v razredu, pri obravnavi nove snovi ali utrjevanju znanja.
Za vsakega učenca bomo pripravili Individualiziran program vzgoje in izobraževanja.
Delo z učenci
- evidentiranje otrok s težavami v razvoju in učenju,
- evidentiranje nadarjenih,
- izdelava individualnega programa pomoči,
- določitev načina dela z otrokom,
- sistematična individualna ali skupinska obravnava otrok,
- spremljanje in evalvacija otrokovega razvoja.
Delo z učitelji
- neposredna pomoč učiteljem in posvetovalno delo pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja za učenca s posebnimi potrebam (pomoč pri načrtovanju in uvajanju novih didaktičnih pristopov, pri premagovanju težav, ki se pojavijo v razredu…),
- sodelovanje pri oblikovanju individualiziranih učnih programov za učence s posebnimi potrebami,
- neposredna pomoč učiteljem pri uresničevanju individualiziranih učnih programov,
- koordinacija in sodelovanje pri strokovnem izpopolnjevanju učiteljev na šoli (predavanja in izkustvene delavnice s področja defektologije oz. specialne pedagogike).
Delo s starši bo individualno in skupinsko
- individualno svetovanje staršem učencev s posebnimi potrebami z odločbami (o prilagojenih oblikah in metodah učenja, o prilagoditvah pri posameznem predmetu, o uspešnih strategijah pridobivanja znanja, razvijanja interesov, oblikovanja ustreznih učnih navad, o učnem napredku ter o vzgojni problematiki),
- individualno svetovanje staršem učencev z učnimi težavami, ki (še) nimajo odločb (svetovanje, poudarek je na posvetovalnem delu s ciljem preventive ali intervencije in načrtovanja, pomembnega za šolsko delo),
- predavanja in delavnice za skupine staršev na temo posebnih potreb.
Delo z vodstvom
- spremljanje in evalvacija vzgojno-izobraževalnega dela na področju učenja in poučevanja,
- sodelovanje pri preverjanju in zagotavljanju ustreznih pogojev za integracijo učencev s posebnimi potrebami,
- sodelovanje pri načrtovanju strokovnega izpopolnjevanja učiteljev na šoli s področja poučevanja otrok s posebnimi potrebami.
Delo z zunanjimi inštitucijami
- za področje posodabljanja rednega učnega procesa, zdravstva, karierne orientacije v 9. razredu in vpisa šolskih novincev je zadolžena Simona Sel,
- za področje karierne orientacije v 8. razredu je zadolžena pedagoginja Mojca Kline,
- za področje dela z nadarjenimi je zadolžena Anita Kaube;,
- s Svetovalnim centrom in z Dispanzerjem za pedopsihiatrijo bosta sodelovali specialna pedagoginja Petra Havaj Kuharič in psihologinja Damijana Lebar po dogovoru z ravnateljem,
- sodelovanje s Centrom za socialno delo bo koordinirala Simona Sel po dogovoru z ravnateljem,
- sodelovanje z Mladinskim domom Maribor koordinira Simona Sel.